Anmeldt 20. april 2016

Sentral plassering nær Sol, metronettverket og byens gamle sentrum. Hyggelig velkomst og positivt personale.Trivelig kafeteria ved resepsjonen og mer tradisjonell spisesal lenger inne. Gammelt hotell, men modernisert og godt oppdatert.

Romtips: Fredeligste på baksiden.
Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Tryggve S
ReginaMadrid, Gerente på Hotel Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2016

Kjære kunde,
Det er alltid en glede å se at har hatt en hyggelig
holde både ansatte og fasilitetene og
plassering. Tusen takk for dine kommentarer.
Vi benytter anledningen til å sende en hjertelig hilsen

Anmeldt 15. september 2015

Vi hadde et fantastisk fint opphold her. Plasseringen kan knapt bli bedre i Madrid, med kort vei til shopping på Gran Via og et formidabelt utvalg av restauranter og barer i nærområdet. Man finner det mest innen gangavstand. Rommet vårt i øverste etasje hadde stor og fin terrasse. Servicen er et stort plusspoeng! Deilig frokost.

Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Erik F
ReginaMadrid, Manager på Hotel Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2015

Kjære kunde,
Alltid en glede å se at hadde en fin
derfor oppholdet som romservice, frokost og
plassering. Tusen takk for dine kommentarer.
Vi benytter anledningen til å sende en hjertelig hilsen.
Director

Anmeldt 27. juli 2015 via mobile enheter

Alt helt tipp! Sentralt til alt. Meget god frokost og restaurant. Rommet rent, pent og svalt nok så vi fikk sovet om natta når det nærmet seg 40C ute. Servicevant betjening - leverer over sine 3 stjerner!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Ann A
ReginaMadrid, Manager på Hotel Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2015

Kjære Kunde,
Vi setter stor pris på dine kommentarer og selvfølgelig vi
re glade for å ønske deg hvis du bestemmer deg for å gjenta.
Tusen takk igjen og få en varm velkomst.

Anmeldt 17. mars 2015 via mobile enheter

Et nydelig og moderne hotell midt I sentrum med korte avstander til det meste. Positivt overrasket da prisen vi betalte var fantastisk! Eneste som trekker litt ned er de mannlige resepsjonistene. Høflige og korrekte, men heller ikke mer. Flott service utover det og deilig frokost. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, AnitaGj
ReginaMadrid, Gerente på Hotel Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2015

Kjære kunde,
Vi setter pris på dine kommentarer og selvfølgelig vil
re glade for å ønske deg hvis du bestemmer deg for å gjenta.
Tusen takk igjen og få en varm velkomst.
Director

Anmeldt 14. november 2014

Topp beliggenhet, god frokost og greie rom.
Minuset var veggedyr som befant seg i sengområdet!!
Oppdaget dette siste kveld. Har gitt tilbakemelding til hotellet via mail. Fikk kløende utslett og all bagasje måtte nedfryses ved hjemkomst.

Dato for oppholdet: november 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, rhg57
ReginaMadrid, Gerente på Hotel Regina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2014

Kjære kunde
Vi er glad for at plasseringen, frokost sted, rimelig pris og har vært til sin smak. Selvfølgelig har vi tatt til etterretning av sine kommentarer for å løse problemet.
Tusen takk for din tid
Vennlig hilsen