“Fantastisk mat!”

God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Omgivelser: Centro
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Er du lysten på en god,mør indrefilet, så er dette stedet å dra til. Trivelige og servicemindede servitører som var på pletten tvert. Rent og pent overalt i det lune lokalet. Det skal sies at det ikke var så mange gjester der under vårt besøk, men uansett var ikke ventetiden på maten lang.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, TrudeN1

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

God mat. Vi spste grillet pepperfiff og grillet kylling. Imøtekommende personale! Lurt å bestille bord. Vi hadde ikke bestillt på forhånd men vi ventet ikke lenge...

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, S2899CAkates
Anmeldt 22. juli 2017

Sentralt beliggende i en sidegate. Flott, rolig restaurant med atmosfære. Variert kjøttmeny. Fantastisk biff, mørere og bedre kan den ikke bli. Hyggelig og seviceorientert personale. Ubetinget anbefaling.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Knut Dag H
Anmeldt 13. april 2017

Biff tenderloin var bare helt utrolig mør og velsmakende. Det kan umulig gjøres bedre. Fin atmosfære og hyggelig betjening,

Dato for besøk: april 2017
Takk, Odd-Arne L
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde en deilig middag på dette stilige stedet. Er verd et besøk hvis du liker biff. Super service, sentral beliggenhet, deilig mat og vin. Flotte lokaler sentralt beliggende.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 795kathriner

Reisende som så på La Cabaña Argentina, så også på

Madrid, Madrid-regionen

Har du vært i La Cabaña Argentina? Del dine erfaringer!