“Gode opplevelser”

Vurdert som nr. 68 av 12 744 Restauranter i Madrid
Omgivelser: Centro
Omgivelser: Centro
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med smilende og imøtekommende servitører. Vi delte en pizza til lunsj, meget god. God vin . Rene wc. Anbefales

3  Takk, 225karis
OvenMozzarella, Director de Relaciones con Clientes på Oven Mozzarella, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Thank you very much for the review. We take into account all comments to improve our service. We hope to see you soon here.

Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Lokalisert på gran via. Vi bestilte et fat med ulik ost ost og skinke til forrett, pasta og pizza til hovedrett og tiramisu til dessert. Kult lokale, god mat og hyggelig betjening

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 252odah
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Fikk et glass rødvin med fullt av kork i. Da servitøren ble gjort oppmerksom på dette forklarte han med største selvfølgelighet at det bare var snakk om noen biter fra korken på flasken. Virket svært overrasket over at jeg ønsket et nytt glass uten kork, men gav meg det etterhvert. Observert leende og hoderystende i samtale med bartender mens han skjenket nytt glass. Blir nok neppe kåret til årets vinkelner i Madrid 2017. Spiste forøvrig pizza som var helt ordinær.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Gunnar S
Anmeldt 22. november 2016 via mobile enheter

Nydelig pizza og pasta, hyggelige servitører og passende stemningsmusikk. Topp karakter fra både meg og mitt reisefølge:-)

Dato for besøk: november 2016
Takk, sosofeis
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Kjempe god mat! Prøvde pizza og pasta veldig fornøyd. Litt travle servitører men ellers en kjempe bra restaurant!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Marius V

Reisende som så på Oven Mozzarella, så også på

Madrid, Madrid-regionen

Har du vært i Oven Mozzarella? Del dine erfaringer!