“Mye og god mat til overkommelig pris”
Anmeldelse av Venta El Buscon

Venta El Buscon
Vurdert som nr. 397 av 13 554 Restauranter i Madrid
Kjøkken: Sjømat, Spansk, Bar
God for: Barscene, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 31. mars 2019

Vi var et selskap på 5 som fikk bord med en gang.
Hyggelig og rask servering.
Lokalet er litt lite og ikke preget av luksus, men det funker og er autentisk!
Både forretter og hovedretter som stort sett besto av kjøtt var fantastiske. Mengden med mat var også helt sinnsyk. Utrolig mye mat.
Skal det deles på en kombinasjonstallerken for to, kan du like gjerne regne det for tre.

Kommer gjerne igjen neste gang jeg er i Madrid

Dato for besøk: mars 2019
Takk, salexs83

Anmeldt 6. november 2015 via mobile enheter

Skikkelig dårlig. Entrecôte var rå og stekte fortsatt på platen da den ankom bordet. Min bluse ble tilgriset og kjøttet var helt rått. Anbefales Ikke!!!

Dato for besøk: november 2015
Takk, Curious284643
Anmeldt 2. september 2015

Vi ruslet rundt på måfå og havnet i en "restaurantgate/distrikt".

Valgte Venta El Buscon og det var bra treff. Veldig bra service og god mat. Vi holdt oss til Serrano skinke og Manchego ost samt brød og alioli. Perfekt håndskåret skinke og passe moden ost.

Vi var tilbake en gang til og fikk samme opplevelsen. Mye lokalbefolkning og det er ofte et bra tegn. Husets spesialitet er trolig en stor grilltallerken/fat som deles, denne spiste i alle fall de lokale.

Bør prøves.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, LasseS_11
Anmeldt 12. mai 2015 via mobile enheter

Forferdelig service! Vel verdt å brushe opp spansken før du kommer hit. Tror muligens at litt spansk hadde hjulpet, uten var servicen forferdelig med norske øyne... Mange spanjoler som spiste der riktignok.

Takk, Finn F
Anmeldt 9. august 2013 via mobile enheter

Deilig mat, servert av en utrolig hyggelig og serviceinnstilt ansatt.
Flotte stemningsfulle lokaler:)
Kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2013
    • Atmosfære
Takk, HavardHa

Reisende som så på Venta El Buscon, så også på

Madrid, Madrid-regionen

Har du vært i Venta El Buscon? Del dine erfaringer!