“Bra italiensk”

Vurdert som nr. 32 av 456 Restauranter i Cartagena
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

God stemning, trivelig betjening, og variert meny. Svært god mat, særlig pizzaen var bra. Kjapp levering sv maten, og greie priser.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Oddie99

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Her har de nydelige pasta og pizza retter. Hvite duker og aircondition. Hyggelig betjening og et koselig og rustikk italiensk miljø. Prisene er over middels men det er verdt det.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Lise Bergli N
Anmeldt 19. juli 2016

Lokalet er flott, men maten står ikke helt i stil til lokalet. Servitøren visste ikke hva burrata var noe som står på menyen og når vi vel bestillte det fikk vi inntrykk av at den enten ikke var helt fersk eller hadde vært fryst, ikke bra, den skal være fersk og må brukes innen få dager. Burde hatt grissini på bordet, og fikk inntrykk av at det var litt "pose/ferdigsalat" til maten. Pizzabunnen var som et papir, altfor tynn og ble som et knekkebrød som ikke gikk ann å dele opp, fikk ikke inntrykk av at dette var 100% hjemmelaget eller steinovnsbakt. Pastaen virket heller ikke helt som om den var fersk og laget på stedet, mulig jeg tar feil, men var ikke helt bra. Ellers god nok mat og desserten mektig og god.
Men noen genuin italiensk restaurant er det ikke.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, sologvarme
Anmeldt 11. september 2015

Sentralt plassert i nærheten av sentrum og Roman Theatre Musem. Skikkelig Italiensk kjøkken med godt utvalg av pizza og pastaretter. Meget godt focaccia-brød. Anbefales på det sterkeste. Kun et lite minus med litt for mye Italiensk musikk.

Dato for besøk: september 2015
Takk, LarsOyangen
Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Vårt tredje besøk på Taglitella over en fireårsperiode. Etter at vi fant dette stedet legger vi alltid turen innom når vi er i Cartagena. Alltid god mat og service. Store porsjoner. Anbefales for store og små.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 886kennethr

Reisende som så på La Tagliatella, så også på

Cartagena, Municipality of Cartagena

Har du vært i La Tagliatella? Del dine erfaringer!