“God mat i historiske omgivelser”
Anmeldelse av La Catedral

La Catedral
Vurdert som nr. 12 av 452 Restauranter i Cartagena
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2018

Spiste lunsj når vi var på dagstur i Cartagena. Vi bestilte salater og forretter da vi ikke var ute etter et stort måltid. Maten var virkelig bra, noe av det bedre i har opplevd i dette området. Er nok mere en 3 retters plass enn en lunsjplass. Hygelig betjening i historisk interessante omgivelser. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ralfk29

Anmeldt 24. juli 2018

Første gang vi spiste her var i 2017. Besøkte restauranten igjen 20 juli 2018. Fortsatt ... utsøkt mat og fantastisk god service! Er du i sentrum av Cartagena- spis her

Dato for besøk: august 2017
Takk, Tibla
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Av alle restauranter i cartagena var vi så heldige å velge denne.
Fantastisk koselig ansatte og eier tok oss på omvisning i lokalet med masse historie.
Kjøttet smeltet på tunga. Går gjerne dit igjen!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Gunn aina H
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

kan anbefales å stikke en tur innom. Veldig hyggelig sted! Veldig god mat og store retter. En finere restaurant. Verdt pengene!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, thomsen150
Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Vi ønsket å finne et koselig sted for lunch. La Catedral ligger sentralt, like ved ruinene fra det romerske amfiteateret.
Koselige omgivelser og god mat. Vi hadde grillet geitost som var meget god, seabream og tunfisktartar. Alt var bra, og prisen var grei.
FAB-Bryne

Dato for besøk: september 2016
Takk, finnaudunb
PabloO589, Propietario på La Catedral, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2016

Kjære kunde,
Tusen takk for å velge oss for mat, og vi elsker å finne et fint sted og veldig god mat,

Med vennlig hilsen,

Pablo

Reisende som så på La Catedral, så også på

Cartagena, Municipality of Cartagena

Har du vært i La Catedral? Del dine erfaringer!