Benidorm Palace

Benidorm Palace
302 anmeldelser
fra kr 410,30
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Var med vennepar på Benidorm palace. Et veldig variert og underholdende show.
Maten var ok.
Mye opplevelse for pengene.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 77Alwill
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Jentegjengen fra Norge på show og 3retters middag. Kvelden ble knallfin med ett flott show og dans. Vi kosa oss. 🍽🍷🥂🍹🍾😊😊

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Anny M
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Dette var en overraskende bra opplevelse. Show med høy kvalitet og veldig god mat og servicemindede og profesjonelle kelnere. En kveld på Benidorm Palace i ferien kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Sidsel L
Anmeldt 14. februar 2017

Veldig bra show. Anbefaler nesten å ta bare show med en drink,da sitter men oppe på galeriet og har en fantastisk utsikt

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Kristin J
Anmeldt 27. november 2016 via mobile enheter

Just as great as Las Vegas but better value for money. Flott show, god musikk. Absolut verd et besøk.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Einar S