“Håper de etablerer seg i Norge”
Anmeldelse av Taco Bell

Taco Bell
Vurdert som nr. 502 av 891 Restauranter i Benidorm
Anmeldt 16 august 2017 via mobile enheter

Vi kom hit en tidlig ettermiddag og det var ikke noe kø. Vi var sultne og bestilte litt av alt da vi elsker taco

Hjemme florerer det av MC og BK så dette var noe annet og spennende for oss, til tross for mange likheter. I Spania har de i alle fall skjønt at det er godt med en øl til maten, så dette var også på menyen

Vi så også at alle barna som var her koste seg virkelig og fikk leker og is.

Dette var bra

Anmeldt 21 august 2017 via mobile enheter

Takk, Rober B

Reisende som så på Taco Bell, så også på

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i Taco Bell? Del dine erfaringer!