“Fantastisk”

D-VORA Gastrobar ( Dvora )
Bestill bord
tir. 15.10.
20:00
Vurdert som nr. 21 av 1 067 Restauranter i Benidorm
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Nydelig plass, nydelig beliggenhet og nydelig mat. Fantastisk skinke, ost, hovedretter og drinker. Utsikten over Middelhavet og stranden i Benidorm er utsøkt. Utmerket service. Dyrt, men verdt pengene.
Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Rune1973

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Nydelig utsikt over middelhavet.
God service og nydelig mat med en spesiell vri.
Masse god vin i menyen til maten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, magnusjenderaa
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Her spiste vi den beste biffen vi har smakt i Spania. Flott utsikt, gode smaker og fantastisk service! Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, andr_k803
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet, nydelig mat, veldig moderne spisested, fantastisk service. Beste stedet å spise i Benidorm!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Linnwk
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk restaurant. Gourmet beef burger var utrolig god! Meget hyggelig betjening. Tommel opp! ⚅ Spesielt og ha sånn utsikt under måltid. Oppleves gjerne en gang til

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Richard N

Reisende som så på D-VORA Gastrobar ( Dvora ), så også på

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i D-VORA Gastrobar ( Dvora )? Del dine erfaringer!