“Flott sted”

D-VORA Restaurante ( Dvora )
Bestill bord
søn. 23.6.
20:00
Vurdert som nr. 21 av 1 143 Restauranter i Benidorm
Prisklasse: kr 226 - kr 509
Anmeldt 22. mai 2023

Kjempeflott sted! Gode på allergi, mulig å bestille bord på nett. Fint og rent sted. Hyggelig personale.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, silje97
Miguel Ángel Cortés, Dueño på D-VORA Restaurante ( Dvora ), svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2023

Kjære Silje97,
Vi er veldig glade for at beliggenheten, miljøet og havutsikten har vært verdt det.
Det gir oss også mye energi å vite at du er fornøyd med samspillet mellom vårt restaurantteam og vår gastronomi.
Hilsener,
Miguel Angel Cortés
(Hotell sjef)

Anmeldt 29. september 2022 via mobile enheter

Vi bestilte 3- retters middag. Veldig fornøyd med all mat, drikke og service. Anbefales absolutt, vi kommer tilbake 👌

Dato for besøk: september 2022
1  Takk, toril12345
direccioncanfali, Propietario på D-VORA Restaurante ( Dvora ), svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2022

Dear Toril12345,
What a greater degree of satisfaction to know that you have enjoyed our Restaurant DVORA and our services so much.
The truth is that lately our chefs are making sensational Mediterranean-based exotic dishes.
Thanks a lot for your compliments.
Hope see you soon again!!

Anmeldt 31. august 2022

Det er sunt og smakfulle frokost for remilg pris for norske med kaffe og apilsin jus. Ansetter var vennige og respektfulle.

Dato for besøk: august 2022
Takk, elankeswaranr
direccioncanfali, Propietario på D-VORA Restaurante ( Dvora ), svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2022

Tusen takk for din vennlighet. Våre frokoster vi prøver å være svært varierte og for alle typer publikum. Vi er veldig glade for at de likte det. Motta en kjærlig hilsen fra DVORA-teamet.

Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Utrolig fin utsikt, men ikke verdt å sitte ute midt i Juli før kl 22 (ekstremt varmt!).
Anbefaler croquettes, kyllingsalat, burrata og kjøttet. Skinken deres var som å tygge tyggis - ikke verdt det.
Drinkene var utrolig gode, verdt å smake.
Prisenklassen var topp 👍🏼

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Sarah V
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Nydelig plass, nydelig beliggenhet og nydelig mat. Fantastisk skinke, ost, hovedretter og drinker. Utsikten over Middelhavet og stranden i Benidorm er utsøkt. Utmerket service. Dyrt, men verdt pengene.
Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Rune1973

Reisende som så på D-VORA Restaurante ( Dvora ), så også på

Har du vært i D-VORA Restaurante ( Dvora )? Del dine erfaringer!