“Visit 16th August”
Anmeldelse av NoR Nordic Food

NoR Nordic Food
Vurdert som nr. 122 av 987 Restauranter i Benidorm
Anmeldt 19. august 2020

Top mat og service hos NOR. Deilig forett SMAK AV NOR med 3 forsjellige delikatesser.
Veldig god RENSDYRFILET til Hovedrett. Veldig hyggelig betjening . Flott plass i Bendorm for god mat

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Vidar J
trulsn2014, Eier på NoR Nordic Food, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2020

Heisann og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. "Smak av NoR" og "Reinsdyrfileten" er jo to av våre mest populære retter, så vi er glade for at de falt i smak. Takk for at du tok deg tid til til å dele din opplevelse og håper vi sees ved ditt neste besøk i Benidorm.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spiste røkt torsk og reinsdyrgryte, kjempegodt og anbefales. Veldig hyggelig par som driver stedet, alltid tid til en prat og alltid et smil og en god kommentar på hånda. Vi følte oss veldig velkommen.

1  Takk, 291ninah
trulsn2014, Eier på NoR Nordic Food, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for hyggelig besøk og vi setter stor pris på at dere tok dere tid til å gi oss denne fine tilbakemeldingen. Reinsdyrgryten og røkt torsk er faktisk blant våre mest populære retter som mange av våre gjester både finner eksotisk og smakfull, så godt at dere også satte pris på dem. Vi ønsker dere god tur hjemover og ser fram til å se dere igjen ved neste "sydentur" ;-)

Anmeldt 13. desember 2019

Hei
Maten er god, servcen flott, og Truls spiller og synger når han kan. Denne plassen har god atmosfære og du blir alltid møtt med et smil, uansett hvor travelt det er.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, June R
Anmeldt 20. november 2019

Å komme på Nor føles nesten som å komme på besøk til noen man kjenner godt. Utrolig åpne og lune eiere! Plankebiffen kan virkelig anbefales ! Vi koste oss med god mat, trivelig lokale og ypperlig service !

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Madeleinemyr
trulsn2014, Eier på NoR Nordic Food, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2019

Tusen takk

Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Har spist middag her 2 ganger på disse 10 dagene vi har vært i Benidorm. Fantastisk god og store porsjoner, hyggelig betjening/eiere. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: september 2019
Takk, Einar A

Reisende som så på NoR Nordic Food, så også på

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i NoR Nordic Food? Del dine erfaringer!