“Best in town,mejor italiano en la ciudad”
Anmeldelse av Duetto

Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019

Fantastisk mat og god service,beliggende i Rincon Loix i Benidorm
Anbefales på det varmeste,
Nb bestill bord så slipper du å stå i kø

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Per olav D

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 9 personer og bestilte diverse antipasti, diverse pastaretter, og et par fantastiske pizzaer. Lammeskulderen var av en annen verden, det samme for baby lamb chops. Rimelige og ok viner. Manglet muligens noen toppviner, men vi klarte oss bra. En plass vi absolutt kommer tilbake til. Anbefales å bestille bord. Vi satt ute men liker man bord inne med air condition, så var det også mulig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Johanoksholen
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Dette er det mest populære spisestedet i Benidorm p.t. og like mange må snu i døra av plassmangel, som de som kommet inn.

Vi gikk fra gamlebyen (2,5km en vei) og det var fullt. Da bestilte vi bord til dagen etter.

Pizzaen var fantastisk og en kan sammenlikne med villa paradiso på Grünerløkka

Når dette stedet har den enorme veksten om dagen så går det ei kule varmt. Vi fokuserer ikke på det da de var hyggelige og gjorde sitt aller beste.

Det er også de største en manns pizzaene vi har sett og hadde ikke nubbsjans til å spise opp

Prisnivået er billig målt mot kvalitet!

Dato for besøk: august 2017
Takk, GisleLeonard
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god pizza og hyggelig betjening. Vi spiste alle pizza (de er kjempestore),til lunsj. Kan anbefales !

Dato for besøk: juni 2017
Takk, ToveLaulo
Anmeldt 7. november 2012

Fantastisk mat og service,har spist der ca 20 ganger,husk bestill bord pizza og pasta retter anbefales
Alt er like bra,
Anbefales til alle generasjoner

Takk, Per olav D

Reisende som så på Duetto, så også på

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i Duetto? Del dine erfaringer!