Anmeldt 27. juli 2018

Nydelig område og veldig barnevennlig hotell. Flott bassengområde og deilig med egne pool towels. Herlig buffet! Vi er glad vi bestille halvpensjon. Stemningsfullt å sitte ute å spise på kvelden. Særlig etter å ha vært på aktiviteter utenfor hotellet hele dagen. Tips er å bruke tid på å utforske hele hotellet. Vi gikk glipp av en del fordi vi ikke fikk tilstrekkelig informasjon om det fulle tilbudet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, Jeanette S
Leandro D, Equipo de Guest Experience på Melia Villaitana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Dear Jeanette S,

Thank you very much for the time you took in writing your impressions about our hotel on TripAdvisor after your recent visit.

We are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused. Do not hesitate that every single comment will be carefully analyzed, following our continuous improvement plan.

We hope to welcome you back in a near future. Do not hesitate to contact us directly in advance.

Sincerely,
Guest Experience

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Bodde her i 10 dager juni/juli 17. Hotellet er egentlig en liten landsby, der rommene ligger samlet i flere bygninger. I starten var det faktisk noe vanskelig å finne fram. Rommet var stort og luftig med gode, litt harde senger. Servitører var lite serviceminded og det tok tid å oppnå kontakt. Kunne ikke engelsk, og jeg ikke spansk så litt vanskelig med kommunikasjon. Maten var god og bassengene flotte. Tok ca 10 min inn til Benidorm med taxi. Ca 12 €

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, gamlehuset
Edurne C, Guest Experience Coordinator på Melia Villaitana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2017

Kjære Anne,

Takk til å dele dine kommentarer med oss gjennom Tripadvisor .

Bortsett informasjon om hva vi, håper vi at du likte resten opphold fordi vi jobber veldig hardt for å gjøre dine dager med ro er stor.

En stor hilsen fra Meliá Villaitana!

Pedro Fernández,

Anmeldt 7. august 2017

dette er så typisk et slapt all inclusive sted som det er mulig å få. veldig dårlig service og lite imøtekommende. eneste som redder dette stedet er at stedet er ganske fint, men pass opp for bading i bassenget; ingen dusj ved de store bassengene så det fløt rundt med solkrem bla, lite delikat. langt til strand og butikk! velg noe annet!!!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, asgeirs2014

Kjære Asgeir,

Virkelig synd at vår resort ikke har overskredet sine forventninger.

Kanskje vi er ikke typen hotellet du ønsker og kanskje du er ikke den type vert vi er fornøyd.

Vi forventer i det minste holde noen gode minner fra turen.

Hilsen fra Meliá Villaitana!

Pedro Fernández,

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Herlig hotell, med flotte omgivelser og utsikt over Benidorm. Vil være ett godt sted for de som ønsker en avslappende uke med tennis, golf eller en drink ved poolen. Fantastiske basseng over hele hotellet, og servicen fra personalet er god. Rommene holder en god standard, og har alle fasiliteter man forventer. Maten derimot holder ikke samme standarden som hotellet. Frokostenbuffeén holder god standard men de tre andre restaurantene er for dårlig. Den spanske restauranten serverer noe som fremstår som rester av frokosten, den italienske serverer trist pizza og pasta. Baren serverer burgere og club sandwich på nivå med ett dårlig gatekjøkken. Hadde forventet bedre av ett All Inclusive-type hotell.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, aarstad
Edurne C, Guest Experience Coordinator på Melia Villaitana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

We are glad to know that our facilities, beautiful pools and specially our staff have been of your convenience.

Regarding your comments about our gastronomic offer, we deeply regret if we have not met all your expectations on this occasion. We are surprised to read that you did not like the food, as all the products that we offer at Meliá Villaitana are of premium quality. However, I will transfer your comments to the departments involved.

We would be delighted to welcome you again so we could offer you an unforgettable memory with us.

Kind regards.

Pedro Fernández

Anmeldt 15. januar 2017

Dette er et stort hotell med fotball, tennis og golfbane. Et stort antall flotte bygninger med ulike bassenger "over alt". Resepsjonen ble en sørgelig start da vi kom en liten busslast med gjester som skulle en uke på kurs. 1 dame som gjorde så godt hun kunne så her var det bare å stå å vente fint i kø !!
Rommet var i en helt annen bygning. Langt å gå, og tildels en utfordring å huske veien!
Det bar preg av at vi var utenfor sesong, så det var bare en bar, og spisesal åpen.
Spanjolene er gjerne ikke så servicemindet som vi skulle ønske, så ting tar tid på dette hotellet og.
Rommet var stort , fint , rent, og med gode senger.
Turen ned til gamle byen i Benidorm tok ikke mange minuttene med Taxi, og kostet rundt 10 euro.
Det ligger et stort og bra shoppingsenter 5-10 min unna med Taxi for ca 8-10 euro.
Maten er bra nok, men ikke 5 stjerner som dette hotellet har.
Mye god mat å finne i Benidorm om en ønsker forandring.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, 603ToneRose
Alessandra N, Director de Relaciones con Clientes på Melia Villaitana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2017

Dear 603ToneRose,

We would like to thank you for the precious time you dedicated in sharing your feedback about your stay at Meliá Villaitana.
It is a pleasure to know that you enjoyed your experience with us!

We look forward welcoming you back soon at Meliá Villaitana to continue living unique experiences in the heart of Costa Blanca...

Kind regards,
Alessandra Nana