“Veldig god biff”

Vurdert som nr. 13 av 1 096 Restauranter i Benidorm
God for: Romantisk, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018

Vi var en vennegjeng på 13 som hadde forhåndsbestillt bord og mat. Alt fungerte ,biffen nydelig og alle fikke sausene de hadde bestillt. De hadde også full kontroll på glutenfritt og eget brød

Takk, Kristin J

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Fortreffelig biff som var utsøkt på smak og akkurat rett stekt. Hyggelig betjening som forklarte hva som var av krydder og hva som passet best til biffen.

1  Takk, RuneJL
Anmeldt 8. august 2018

Prøvde en rett jeg ikke har prøvd før, og det ble en absolutt høydare.
Har snart spist meg gjennom hele menyen, og her er det bare prima vare.
I tillegg får man en service som sjelden er å finne på spisesteder i denne prisklassen.
En stor takk til Nas & Dino.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, GeirW_13
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Anbefales på det sterkeste. Servitørene utførte en fantastisk service.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Kent A
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat med like god service vel verdt et besøk og bruk en hel kveld og kos deglitt mye mat så bruk god tid

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, S6200ESannat

Reisende som så på Amigos Bistro by Nas & Dino, så også på

Har du vært i Amigos Bistro by Nas & Dino? Del dine erfaringer!