“Bedre enn forventet ”

Vurdert som nr. 78 av 1 141 Restauranter i Benidorm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, vi gikk for pizza og den var bra. Komponerte den selv etter eget ønske. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening så kommer garantert tilbake igjen

Takk, larsh772

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Her var de kjempe spennende på menyen. Prøvde oste hvitløksbrød som var nydelig men nok å dele to stykk da det var 4 små brødbiter på en. Ellers spiste jeg nr 6 kylling pizza. Kunne deles den og. Var 6 store pizza biter så ble ganske mett. Ellers var der en spennende delemeny hvor du betalte 30 euro for to og fikk to forretter, pizza i forskjellige smaker (men veldig sæære smaker), gratinert brie med sylte og dessert. Salaten med jordbær var kjempe god. Anbefales. Ellers var servitørene litt fjerne men men. Maten va god

Dato for besøk: august 2018
Takk, amalieolsen93
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Vi var usikre på om det var mulig til å bestille pizza som takeaway, og fant ingen meny på nett. Sendte en melding på messenger-appen via Facebook, og fikk svar utrolig raskt! Personen på motsatt ende var utrolig hjelpsom. Fikk svar på alt jeg trengte.
Pizzaen var god i smaken

Dato for besøk: juli 2017
Takk, sonkjo
Anmeldt 3. juni 2016

Hver gang besøker jeg restauranten,blir jeg overrasket , pizzaer er perfekt ! jeg har spist pasta og alt jeg kan si er at fortjener 5 stjerner. I tillegg til terrassen har de en veldig koselig innendørs rom. Dagens meny 3 retters er på 10 Euro. God mat anbelaler

Dato for besøk: mars 2016
    • Atmosfære
2  Takk, Tomas H
Anmeldt 16. mai 2016 via mobile enheter

Vi bruke TA og fant dette stedet.

Vi har spist mye pizza i vårt liv og er litt kresne, men dette overgikk det meste!
Topp 5 over pizzaer jeg har spist!!

Her er det mye spesielt, men utrolig godt! F.eks salami, poteter og karamellisert løk! Fantastisk!!

Hyggelig betjening og koselige lokaler, til en helt OK pris!

Gå hit du også :)

Dato for besøk: mai 2016
2  Takk, KarstenD_13

Reisende som så på The Pizza Factory, så også på

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i The Pizza Factory? Del dine erfaringer!