“Bra kelner - veldig dårlig mat”

Restaurante - Marisqueria Cordoba
Vurdert som nr. 23 av 1 090 Restauranter i Benidorm
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

En genial innkaster av en kelner som sikkert står for 90% av de hode tilbakemeldingen fra halvgamle damer i par - siden han er flink til å flørte og klovne med de. Men helt seriøst en fin fyr. Ølet var som det er, maten var ingen opplevelse, sikta meg inn pga travelers choise og pga middelhavsutvalget. Bestilte friterte reker i hvitløk til forrett med baguette og hvitløkssmør. Baguette var ok, smøret hadde en merkelig smak som om det har stått i kjøla sammen med noe annet. Rekene badet i smør og var knapt nok sprøe, men gjennomvåte i smør.

Hovedretten ble jeg anbefalt mix-fish plate. Helt vanvittig rett med muslinger, reker, blekksprut, sardiner og småfisk fritert sammen. 0 tilbehør, bare fett og salt smak - helt forferdelig.

Terningkast 2 kun pga. hyggelig kelner, stryk på maten. Skikkelig dårlig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, racorface

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Hvilepause for beina i travle Benidorm. Helt greit å bestille 2 SAN Miguel flaskeøl og 2 gin tonic for € 16. De har mat her men vi skulle ikke spise her.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 116vivif
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte t-bone steak og sirlion, well done. Perfekt stekte biffer og nydelig saus. Meget god cappucino etter måltidet. Oppvakte og service innstilte kelnere. Meget fornøyd med måltidet. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 121ritau
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Kylling paela var god. Entrecote ok, men ikke noe tilbehør. Ble litt tørt. T-bone og kylling var ok. Vi ble mett. Ok pris.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Stig-Arne
Anmeldt 20. juli 2015 via mobile enheter

6 stk av oss spiste grillet kylling. Den var brent og hadde ingen smak. Fikk noen elendige potetbiter til. Noe av det verste jeg har spist. Da vi klagde på at kyllingklubbene var brent, fikk vi bare til svar at "it is normal". De andre spiste biff og paella. Det var helt greit. Men servicen her var helt elendig og kelneren kunne ikke et ord engelsk. Vi fikk ingen kompensasjon for kyllingklubbene og sønnen min fikk heller ikke ny cola som veltet på bordet.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 884gryk

Reisende som så på Restaurante - Marisqueria Cordoba, så også på

Benidorm, Costa Blanca

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i Restaurante - Marisqueria Cordoba? Del dine erfaringer!