“Gå en annen plass ”
Anmeldelse av El Quijote CB.

El Quijote CB.
Vurdert som nr. 293 av 1 069 Restauranter i Benidorm
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Var her, to voksne og to barn. Heldigvis spiste ungen grillet kylling og pommesfrites, som var godt stekt. Vi voksne valgte dessverre scampi i hvitløk ( som vi har spist mange plasser før her i spania). Begge oss voksne fikk lettere matforgiftning, med diaré og uvel i magen. Anbefaler ingen å gå her. Ketsjupen som kom i en 10 år gammel norsk ketsjup flaske var rennende som vann ( vi holdt oss borte fra den heldigvis), kyllingen var smakløs. Vi burde sett tegnene og klaget på smaken av scampien, men som norsk er vi for høflige til å klage og vi var også veldig sultne. Det er jo synd for betjeningen var hyggelig og imøtekommende og plassen har en fin lokasjon

Takk, SKaroliussen

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Kom hit med lave forventninger, og meny så ikke noe spesielt innbydende ut. Maten kom raskt, og tre av oss hadde bestilt løvbiff med peppersaus. Kjempegod mat med masse saus, slik vi er vant hjemmefra. Absolutt verdt et besøk med gode priser i tillegg. Kan ikke bli mye bedre etter 15 dager varierende kvalitet på matopplevelsen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, larsa417
Anmeldt 13. mai 2018

De to siste gangene jeg har vært der, har maten vært særdeles dårlig. Vet ikke om eier har byttet kokk.. Jeg har spist her siden jeg var 13 år og da en gang årlig siden den gang. Vi var tre stk der sist nå i mai 2018 og vi hadde alle hver vår rett. Vi synes alle maten vi fikk var forferdelig. Vi bestilte Sverdfisk, Snitzel og steik og ikke noe av det var spiselig. Veldig kjedelig da maten her var bra før.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Anis70
Anmeldt 5. juli 2017

Vært her mange ganger gjennom mange år, blir bare bedre og bedre. Pedro og de andre som jobber der er helt fantastiske. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, EvyA49
Anmeldt 26. august 2014

Meget god mat, kjempeservice, ingen er bedre enn Pedro. Flott uteplass og kjempekoselig inne. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juli 2014
    • Atmosfære
Takk, 424hans

Reisende som så på El Quijote CB., så også på

Benidorm, Costa Blanca

Har du vært i El Quijote CB.? Del dine erfaringer!