“God mat”
Anmeldelse av Indian Curry Calpe

Indian Curry Calpe
Vurdert som nr. 2 av 359 Restauranter i Calpe
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Spiste her første kveld, nydelig mat. Vi fikk først en smak av styrken på krydderet, slik at vi ikke endte opp med for sterk mat. God mat, godt nanbrød og god service.

1  Takk, AnneBerit64

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi trengte et sted å spise middag etter å vært hele dagen på stranda. Da vi sjekket trip advisor fant vi ut at denne restauranten lå like bak stranda vi var på. Indisk fristet og gode anmeldelser gjorde at vi gikk dit. De hyggelige kelnerene serverte veldig god mat. De to minste barna fant en haug m leker ved coconut bar rett ved siden av og var også fornøyde Familievennlig, og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ingebjørg K
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og meget hyggelige ansatte. Anbefaler alle et besøk her. Kelneren gav oss en «spesial rett» som han valgte for oss ut ifra våre ønsker.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, molle9090
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Alle i familien, med 3 barn fra 9-15 og to voksne, virkelig nøt maten her. Man fikk prøvesmake styrken på sausen før servering og det var en variert meny. Maten både med forrettende, hovedrett og dessert var fortreffelig. Beste indiske maten vi har smakt. Servicen var også veldig god. Vi ble møtt av kelnere med humor og glimt i øye, som ivaretok både barna og oss voksne. Vi har vært der flere ganger og her må man ikke gå forbi. Gå innom!! Her får du en god matopplevelser til en god pris.
Familien Moe fra Norge

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mette elisabeth m
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi besøkte den Indiske restauranten Indian Curry i Calpe. Meget god mat og service. Blir nok flere turer hit!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Britt Elisabeth F

Reisende som så på Indian Curry Calpe, så også på

Har du vært i Indian Curry Calpe? Del dine erfaringer!