“Tidlig middag”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Vi var de første gjestene, ved 18-tiden, og ble hilst velkommen av samtlige ansatte i restauranten. En hyggelig start. Oppmerksomheten fra betjeningen ble fulgt opp under hele besøket. Det kom etter hvert flere gjester, så lokalet fyltes mer og mer.
Maten var som forventet, en smak av India, passe krydret. Det er god mat, men må ikke inntas for ofte etter vår mening, da det blir mye av de samme smakene i de forskjellige rettene.

Takk, oyhvindhv

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldis god mat på restaurant og veldig gode, hyggelige kelnere. Absolutt verdt å dra hit for å spise!

Takk, Odyssey16047264377
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening bra priser veldig god øl cobra beer Jonny er veldig hyggelig vi kommer til bake

1  Takk, jon erikbjerke b
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Veldig høflig og service innstilt gjeng, utrolig god mat og opplevelse. Fikk smake på sausen for å dobbeltsjekke om det var noe for oss. Maten kom raskt. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Frida s
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Ég hef komið nokkrum sinnum á þennan stað, bæði með fjölskyldu og vinum í stærri hóp. Þetta árið var ekki síður gott en áður; og gaman að endurnýja kynni við þessa indversku stráka sem komu hingað fyrir nokkrum árum til að freista gæfunnar í veitingarekstri. Þeir hjálpa manni að setja saman fjölbreyttan og skemmtilegan matseðil með grænmeti og kjöti - og stilla kryddstyrkinn fyrirfram með því að bjóða upp á að smakka sósurnar til. Allra besti veitingastaður sem við höfum prófað í þessum vinalega bæ. Hentar börnum jafnt sem lengra komnum í matargleðinni - og ekki spillir hagstæð verðlagning fyrir.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 770g_slis

Reisende som så på Punjabi Curry Restaurant, så også på

Har du vært i Punjabi Curry Restaurant? Del dine erfaringer!