“Topp lunsjsted”

Vurdert som nr. 38 av 341 Restauranter i Calpe
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste chopitos og spansk skinke av ypperlig kvalitet og drakk nydelig rosévin til. Et førsteklasses måltid. Rrstauranten har en ypperlig beliggenhet helt nede ved stranden sentralt i valpe. Hyggelig og oppmerksom betjening. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Rein Ø

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og ikke minst vin som ble anbefalt av Gabriella.
Ypperlig service og koselig betjening.
Veldig god atmosfære, kommer gjerne igjen med storfamilien neste gang.
Hilsen Christer og Karin fra Norge

Takk, Tove M
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Meget gode og skjeldent store blåskjell. Svært god. Stor og velsmakende pizza til barna. Anbefales på det varmeste. God service.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 735_yvindr
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Anbefales ikke. Kelner skulle anbefale,det vi fikk var babyblekksprut frityr steikte blekksprutringer. Salat med tunfisk etc. Verdens dyreste skinke uten smak Smakte heilt forferdelig. Dyreste lunsj noen gang.100euro. tommel ned. Hold dere unna denne plassen.ikke for nordmenn som liker god mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Reidunn41
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Svært god mat, dette gjelder både kjøtt og fisk. Anbefales på det sterkeste å prøve stedet. Spiste black cod her prøv den

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 684jarlem

Reisende som så på Restaurante Capri, så også på

Calpe, Costa Blanca
Calpe, Costa Blanca

Har du vært i Restaurante Capri? Del dine erfaringer!