“Stemningsfult og fantastisk mat”
Anmeldelse av Puerto Blanco

Puerto Blanco
Vurdert som nr. 10 av 418 Restauranter i Calpe
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 4. september 2019

En herlig atmosfære rundt bassenget - lekker mat og stilfull service - uten at det blir for stivt. Anbefales gjerne for større grupper og spesielle anledninger.

Takk, AMHernes

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Jeg hadde en magisk kveld på Puerto Blanco med min kone. Flott atmosfære, elegant og flott. Hver mandag i sommer har de live musikk, og det ga en ekstra fin touch. Servicen var upåklagelig, og prisene var god i forhold til kvaliteten. Maten var svært god. Vi hadde menu degustacion. Det eneste jeg har å utsette på besøket er at rettene var litt store. Når maten er så god, så er det vanskelig å sette igjen noe, så når hovedretten og desserten kom kunne jeg ikke nyte de tilstrekkelig for jeg var allerede mett. Selv om det ikke sto i menyen, komponerte de vinpakke med vin som passet utmerket til hver rett. Kan anbefale Puerto Blanco på det varmeste, og vi kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, janfrodes717
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

For en kveld! Nydelige omgivelser og meget hyggelige servitører. Bestilte en ferdig sammensatt meny. Alle rettene, fra begynnelse til slutt var bare helt fantastiske. I tillegg fulgte vi servitørens anbefalinger av drikke til maten. Full klaff også her. Dette var vårt første besøk på Puerto Blanco, men det blir definitivt ikke det siste. Herlig avslutning på en fin ferie. Takk for oss!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sivrings
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

En perfekt aften på alle mulige måter. Omgivelsene- nydelig, servicen eksellent og maten ubeskrivelig!! Anbefales på det sterkeste!!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 540wencheb
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Nydelig middag i svært koselige omgivelser. Prøvde hjemmelaget is til dessert, absolutt en fulltreffer.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, arimar20

Reisende som så på Puerto Blanco, så også på

Calpe, Costa Blanca

Har du vært i Puerto Blanco? Del dine erfaringer!