TripAdvisor

“Forferdeli mat”

Bella Mar Beach Restaurante
Vurdert som nr. 573 av 763 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 2. september 2019

Familie på 7, bestilte mat, fikk kjøtt som smakte fisk, dåli stek, ingen salat på noen av rettene. Bestile burger, fikk bare burgerkjøtt uten brød, og cola å øl smakte som vann. Ikke dra hit!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Dubston

Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Vi har spist på denne flere ganger pga at den ligger så fint til på strandpromenaden. Personalet et veldig hyggelig, veldig serviceinnstilt og raske. Maten er gjennomsnittlig og prisene dyre for å være i Spania. Ikke det største utvalget av glutenfritt men de ansatte er flinke til å høre hva som kan bli laget på kjøkkenet om man skal ha glutenfritt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, lbat93
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Kelner spurte om vi ville ha brød og skinke til forrett. Det svarte vi ja til. Når vi fikk regningen kostet skinken 15 euro og hvitløksbrødet 10 euro. Når vi kommenterte det til en kelner gikk han og det kom en annen som tilsynelatende ikke skjønte problemet. Middagen var helt vanlig. Dyr restaurant og dårlig service. Anbefales ikke.

Dato for besøk: august 2019
Takk, annemartheh2016
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Dårlig og dyr mat. Brus uten kullsyre. Bestilte tapas, osten var svett og harsk. Kjøttbollene i beste fall OK. Det eneste positive er beliggenheten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 503p_lg
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Vi, en jentegjeng skulle bestille oss noen drinker. Vi pekte i menyen der det stod klart og tydelig «7,00€» per. Kelneren tuller litt og vi forstår ikke hva han sier. Vi får servert noen gedigne drinker som smakte alt for mye alkohol og smakte rett og slett ikke godt. Da vi fikk regningen stod det at vi måtte betale 20€ PER cocktail. Vi forsøkte og forklare situasjonen til kelneren men han fortsatte med sin uforståelige aksent, og sa at vi hadde bestilt stor.

Dette var det værst jeg har vært med på. Jeg går fra bordet, med et liters glass fullt av vond cocktail og betaler ca 200kr for det.

IKKE DRA HIT, min anfaling etter erfaring.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, odasorby

Reisende som så på Bella Mar Beach Restaurante, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Bella Mar Beach Restaurante? Del dine erfaringer!