“Middag i Torrevieja”
Anmeldelse av Harry's Lounge & Kitchen

Harry's Lounge & Kitchen
Vurdert som nr. 6 av 739 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 31. august 2021

Hyggelig å se at Harrys har overlevd Covid 19 dog i nye omgivelser. Koselig ny restaurant med både en ute del i "hagen" og en vanlig inne område. Servicen var som vanlig utmerket og maten upåklagelig. Vil helt sikkert besøke denne restauranten igjen.

Takk, jbyrkje

Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Vi kom over denne restauranten og måtte prøve!
Vi ble møtt men en fabelaktig stab, fra vi kom inn til vi gikk var vi veldig fornøyd!
De har en god meny, med gode smaker sone jeg kan anbefale til andre nysgjerrige gjester!

Dato for besøk: november 2019
Takk, Expedition373409
Hartsanravintola, Omistaja på Harry's Lounge & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2019

Thank you so much visiting us, hope seeing you soon again. Best regards Harry and the team

Anmeldt 3. oktober 2019

God mat, spist der to kvelder med fire voksne og to små barn. Hyggelig betjening som skjønner hvordan man skal legge opp en slik kveld slik at alle koser seg best mulig.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Hans E A
Hartsanravintola, Omistaja på Harry's Lounge & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2019

Tack:/)))
Un salud Harry &team

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Veldig god hamburger. Svært hyggelig vertskap. Eier er finsk og prater seg med kunder og ellers svært hyggelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 34lassed
Hartsanravintola, Omistaja på Harry's Lounge & Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Thank you so much for coming and HOPE seeing you soon again:-))
Regards Harry and THE team:-)

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Maten og servicen var helt nydelig! Kokken satt seg ned og fortalte hele historien om hannes liv innen resturant bransjen, mye å ta til seg! Maten er importert fra verden rundt, noe som merkes på kvaliteten! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Gerhard G

Thank you very much for coming and shearing this review too:-))) See you soon:-) Regards Harry and Co

Reisende som så på Harry's Lounge & Kitchen, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Harry's Lounge & Kitchen? Del dine erfaringer!