“Anbefaler”

Restaurante Luz de Mar torrevieja
Vurdert som nr. 76 av 747 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Denne restauranten vil jeg anbefale på det varmeste. Veldig god mat og service til tusen. Vi kommer garantert snart tilbake

Takk, gretes2017

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Grillet fisk og biff. Helt greit uten den store smaksopplevelsen. + for champagne på huset etter middagen!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lisbeth Libakk R
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Dyrt, lite mat, servitører som overså oss. Husets røde var smakløs.
Alt for høy musikk inne, vi byttet bord.
Aldri mer!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 678stenes
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til 19.00, men pga noe elektrikerarbeid så ble vi satt i baren for å vente. Vi måtte selv mase for at de skulle huske på oss, og fikk da et annet bord. Bordet var bestilt 14 dager tidligere for å få best mulig bord i forhold til underholdningen. Etter bordsetting så glemte de oss ut igjen, og måtte selv be om meny. Maten kom så, men var dessverre halvkald. Dessertmenyen fikk vi aldri.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 192siril
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi satt i ettermiddagssolen og koste oss med et par glass med vin og en enkel rett. Nydelig avslappende atmosfære og hyggelig betjening. Kan anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, arnenk

Reisende som så på Restaurante Luz de Mar torrevieja, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Restaurante Luz de Mar torrevieja? Del dine erfaringer!