“Fantastisk god mat og strålende service”
Anmeldelse av Umami Cocina Japonesa | Fusión - FLYTTET

Umami Cocina Japonesa | Fusión
Anmeldt 8. november 2018

Vi var 2 par som hadde fått annbefalt denne sushi restauranten før vi reiste. Vi ble møtt av en veldig hyggelig vert, som ga oss gode anbefalinger om både mat, vin og øl.
Mat, drikke og service var ypperlig. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, svehog
umami-fusion, Director de Relaciones Públicas på Umami Cocina Japonesa | Fusión, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2019

Takk Svehog. Vi håper å se deg igjen i vår restaurant!

Anmeldt 8. november 2018

Liker du sushi anbefales denne intime restauranten på det sterkeste. Første besøket på denne restauranaten og fikk anbefalt en mix av restauranatens utvalg av sushi. God service og smakfull mat. 32 biter på to personer var mer en tilstrekkelig. Kommer garantert tilbake.

Takk, Fiksern

Tusen takk for dine kommentarer og ditt besøk Fiksern!

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste 3 retter som alle var meget gode. Nydelig mat, god og rask service og bra pris. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, 320anitam
Umami F, Public Relations Manager på Umami Cocina Japonesa | Fusión, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk Anita!

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste der kl 21:30, og vi bestemte oss for å bestille mange småretter.
Vi bestilte først laksetartar, østers og sopp og en flaske rødvin (husets vin) Etter 5 minutt fikk vi beskjed at det var tomt for sopp og vi bestilte kylling istedenfor.
Laksetartaren var først ut og den var veldig god. Norsk laks marinert i sterk sennep.
Neste ut var kyllingen, fritert kylling, ris og en chili majo til, veldig godt, men hadde klart oss uten risen.
Østers kom etterpå, men uten tabasco, sitron eller noe som helst ekstra- utenom rogn som var på toppen av østersene, ikke særlig godt.
Etter dette bestilte vi mer mat, sushi og en flaske cava.

Det går 15 minutt, jeg sier i fra til servitøren (den eneste servitøren som er på jobb) at vi har ventet en god stund på både mat og cavaen vi bestilte. Han beklager og skal fikse med en gang.
Det går 10 minutt til før vi får det vi bestilte- rundt 30 minutt totalt.

Sett bort i fra tiden det tok før det ble ryddet av bordet og tid for servering var opplevelsen veldig god, kjempe god mat, veldig hyggelig betjening og god atmosfære.

Desverre er å vente noe av det værste jeg vet, så det trekker ned en del.
Ansett mer folk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jonsilol
Umami F, Public Relations Manager på Umami Cocina Japonesa | Fusión, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Jonsilol, tusen takk for dine kommentarer ♥ We'll take note also of your improvement suggestions. Thank you for visiting us. And we hope to see you again!

Umami team

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Utmerket sushi med mye kjærlighet. Fantastisk bowl. Til og med entrecôte var den beste oldemor (82) hadde smakt. Utmerket vin. Høy pris men absolutt verd det. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kristine A
Umami F, Public Relations Manager på Umami Cocina Japonesa | Fusión, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Tusen takk Kristine!

Reisende som så på Umami Cocina Japonesa | Fusión, så også på