“Utrolig god mat!”
Anmeldelse av Sunshine

Sunshine
Vurdert som nr. 116 av 739 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig betjening. Spiser alltid her når vi er i Torrevieja. Menyen består av mange ulike retter der du garantert finner noe du liker. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, kristinegranly

Anmeldt 3. mars 2020

Bestill retter ved bordet. Mange småretter å velge mellom. Hyggelig betjening. Rimelig mat.anbefales.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Oddvarsfoto
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Mange asiatiske småretter, og masse god sushi. Ikkje ypperste kvalitet, men meir enn bra nok for oss. Du betaler 150 kr per voksen og eter so mykje og mange retter du orkar, eineste krav er at du må ete opp. Lurt å bestille småretter, og gjerne halv porsjon om du får lov til det - når det ikkje er for hektisk. Lurer litt på kva som skjer om du ikkje likar maten... Men bra konsept, i tida God service. Anbefales av oss.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Hola1944
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat. Masse asiatiske småretter, og masse sushi. Du betaler bare 13,95€ per voksen og spiser så man så mange retter man orker, eneste krav er at man spiser opp. Maten lages når man bestiller så man må påregne å vente litt mellom hver rett. Hyggelig betjening. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, RoyVestfield
Anmeldt 2. august 2019

Helt fantastisk mat og godt konsept! Godt utvalg på menyen og spis så mye du vil for 14 euro er billig! Maten kommer fort og betjeningen er superhyggelige. Ikke vanskelig å få kontakt med dem for å bestille, men de henger ikke over bordet. Liker spesielt godt at man skal spise opp maten man bestiller - dette burde det vært overalt (og en selvfølge)! Gleder meg masse til neste gang jeg skal tilbake. Får vann i munn av tanken!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Happygolucky789

Reisende som så på Sunshine, så også på

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Sunshine? Del dine erfaringer!