“Supergod service og førsteklasses mat”
Anmeldelse av L' Amalfitana

L' Amalfitana
Vurdert som nr. 320 av 690 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Ved La Mata beach er det mange gode restauranter. Dette er en som serverer mat både innendørs og på selve stranden. Observante og blide servitører tar i mot gjestene. Jeg fikk plassering ved et utebord i solen. Pizza margaritha ble bestilt, sammen med husets rødvin. Fantastisk smakfull pizza. Jeg kom og bestilte denne retten dagen etterpå også! Rødvinen hadde trolig vært nedkjølt, noe som trakk litt ned. I solen ble den likevel raskt temperert. Lav pris, god mat og topp service bør mange få oppleve!

1  Takk, sveinatlea

Anmeldt 22. november 2019

Dato for besøk: august 2019
Anmeldt 23. januar 2019

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Reisende som så på L' Amalfitana, så også på

Har du vært i L' Amalfitana? Del dine erfaringer!