“Mye støy men god mat”
Anmeldelse av Asia Kitchen

Asia Kitchen
Vurdert som nr. 56 av 729 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Her er det kø, så stedet er veldig populært. Bi hadde bestilt bord, så det gikk greit. Lokalet er stort , akustikken elendig. Veldig mye støy og kelnerne løper. På grunn av covid må de bruke munnbind og da er det vanskelig å få kontakt. SLT går veldig fort fra du kommer til du går. Ikke noe for oss gamle som liker å ha personlig kontakt med kelneren og er ute for å kose oss i rolige omgivelser. Men for å si noe positivt, maten var kjempegod. Neste gang finner vi oss et roligere sted.

Takk, bs1951

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig God mat med masse spennende på menyen, men beliggenheten er lite hyggelig når den ligger vedsiden av en parkerings plass og nesten ligger i en rundskjøring. Servicen var rett på sak men var ikke så god på engelsk :)

Takk, Global30873541243
Anmeldt 20. september 2020

Kjempegod variert asiatisk mat, hyggelig betjening, lekkert hyggelig interiør! Vi kommer alltid tilbake hit!

Dato for besøk: september 2020
Takk, Berit123456789
restauranteoriental, Marketing på Asia Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Thank you very much for your evaluation! We will be delighted to serve you again.

Anmeldt 21. oktober 2019

Flott ny kinarestaurant ! I samme prisklasse som andre kinarestauranter i nærheten. Men her er det flott og nytt. God servcie.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, K-Mong1979
restauranteoriental, Director de Relaciones Públicas på Asia Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Thank you very much for your review. We are very glad that you liked our restaurant. We always want to offer you the best quality at the best price. We hope to see you again.

Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

En opplevelse for både øye og gane! Spiste nydelig sushi av alle varianter, og førsteklasses kvalitet på laks til nigrini-sushi. Anbefales på det sterkeste! Flott å ha et slikt sted i nærheten hvor vi bor.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, k-punta
restauranteoriental, Director de Relaciones Públicas på Asia Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2019

We are flattered with your comment. Thank you very much for recommending us. We are very glad that you will enjoy your meal. We always want to give the best quality to our customers. We hope you visit us again. Regards.

Reisende som så på Asia Kitchen, så også på

Har du vært i Asia Kitchen? Del dine erfaringer!