“God mat, men kald.”
Anmeldelse av Soleluna

Soleluna
Vurdert som nr. 202 av 729 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Gjør mye styr utav at du må bestille bord på forhånd. Når du først får satt deg får du god service. Forholdsvis små porsjoner. Er nok beregnet på at man må ta forrett først. Tok litt tid før maten kom og da den først kom var den kald.! Maten var god, men det hjelper ikke når den er kald. Blir nok første og siste gang her

Takk, Bård B

Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Soleluna er en nyåpnet italiensk restaurant rett i nærheten der vi bor og det er vi glade for, dette stedet anbefales på det varmeste. Ekte italiensk mat laget fra bunnen av helt nydelig. Rause porsjoner til hyggelige priser. Veldig hyggelig betjening og typisk italiensk interiør veldig smakfullt og elegant. Dette blir vår italiensk favoritt i Torreveija.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 99vidare
Anmeldt i går via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 2 uker siden

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Soleluna, så også på

Har du vært i Soleluna? Del dine erfaringer!