“Beste Italienske i Alicante regionen”
Anmeldelse av Soleluna

Soleluna
Vurdert som nr. 205 av 737 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Skoleluna er en helt fantastisk italiensk restaurant med fantastisk mat. Hjertet i restauranten er en pizzaovn som leverer den beste italienske pizza EVER. Pasta, risotto og kjøttretter er av ypperste kvaliet, her er det bare å nyte, vår favoritt. Bestill bord for denne er populær.

Takk, Rakja

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Gjør mye styr utav at du må bestille bord på forhånd. Når du først får satt deg får du god service. Forholdsvis små porsjoner. Er nok beregnet på at man må ta forrett først. Tok litt tid før maten kom og da den først kom var den kald.! Maten var god, men det hjelper ikke når den er kald. Blir nok første og siste gang her

Takk, Bård B
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Soleluna er en nyåpnet italiensk restaurant rett i nærheten der vi bor og det er vi glade for, dette stedet anbefales på det varmeste. Ekte italiensk mat laget fra bunnen av helt nydelig. Rause porsjoner til hyggelige priser. Veldig hyggelig betjening og typisk italiensk interiør veldig smakfullt og elegant. Dette blir vår italiensk favoritt i Torreveija.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 99vidare
Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Soleluna, så også på

Har du vært i Soleluna? Del dine erfaringer!