“Middag”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat, hyggelig servise og god stemning. Anbefaler svineknoke og fish og chips. Vil du sitte i andre etasje, bedre stoler og utsikt, bestill bord.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, annegunnp2016

2024 av 2 389 anmeldelser

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Flott plass med god sjømat. Flinke servitører men tok litt tid før mat og drikke kom. Flott utsikt.
Veldig mange folk på søndager

1  Takk, Monica W
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Stedet ligger eventyrlig til. Pepperoni pizzaen er veldig god. Service er varierende og de tar lang tid på å gi deg igjen vekslingspengene men det er verdt ettbesøk

Takk, Erik L
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Kjempefornøy!!! Deilig mat og veldig hyggelig betjening. En fortreffelig opplevelse. Vi kommer igjen. Sissel fra Bergen

Takk, Sissel A
Anmeldt 14. september 2018

Flott restaurant med flott utsikt over vannet. Nydelig mat og flott service helt til maten er servert. Da vi skulle betale måtte vi ta kontakt flere ganger før vi fikk regningen og betalt

2  Takk, Thumper1974

Reisende som så på Nautilus, så også på

Har du vært i Nautilus? Del dine erfaringer!