“Bra fra start til slutt”
Anmeldelse av La Tia Juana Torrevieja

La Tia Juana Torrevieja
Vurdert som nr. 160 av 739 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Gjennomført bra. Fargerikt og morsomt lokale, ekstremt gode drinker og bra mat.

Vi var to som delte en forrett med nachos. Meget, meget bra. Jeg testet også tre forskjellige drinker - alle meget gode.

Hovedretten med tacolefser var også bra.

Vi kommer igjen

Anmeldt 5. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 13. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
La Tía Juana, Propietario på La Tia Juana Torrevieja, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2022

Reisende som så på La Tia Juana Torrevieja, så også på

Har du vært i La Tia Juana Torrevieja? Del dine erfaringer!