“Alltid god mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Hyggelig betjening, alltid god mat. Har vært her mange ganger og har aldri blitt skuffet.

Denne restauranten er verdt et besøk.

Takk, Getaway18141892828
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei,
Takk for rosende ord. Det inspirerer de ansatte. Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet er verdt et besøk. Anbefaler lutefisken de har på menyen, den er perfekt. Hyggelig betjening og topp servise.

Takk, annegunnp2016
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Anne Gunn

Takk for det. Vi er stolte av lutefisken vår, og våre gjester ser ut til å sette pris på den. Håper vi ser deg igjen snart.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Har smakt både bondepanne og lutefisk og dette har vært veldig bra. Kan absolutt anbefales. Et av de beste spisestedene vi har vært på

Takk, hanspetter01
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Hans Petter
Takk for fin review, det "varmer" alltid. Velkommen tilbake.

Anmeldt 8. oktober 2018

Maten var ikke helt perfekt. Lammeskank slapp ikke beinet helt. Servitøren kom for raskt med vinen før vi hadde helt bestemt oss. Servicen ellers var god.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Destination519673
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Hei, takk for konstruktiv kritikk, det skal vi forbedre. Velkommen tilbake.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra restaurant med omfattende meny
Vi ble positivt overrasket fra forrett til dessert.
Imponerende!!

Takk, C7358JJmichaelh
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Michael,

Takk for flott review, det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake.

Reisende som så på Pinocchio, så også på