“Behagelig avslappende middagsopplevelse”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, god atmosfære og hyggelig besetning. Fikk servert nydelig lammeskank. Annen favoritt er bondepanne og laks.
Har besøkt plassen hver gang vi er i Torrevieja og har samlet 17 år med gode minner fra plassen.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ninah152
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei Ninah152,

Takk for rosende omtale av vår restaurant. Det blir satt stor pris på, og inspirerer oss alle. Velkommen til bake!

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig juletallerken og veldig hyggelig betjening . Vi har besøkt restauranten med jevne mellomrom i 5 år ... alltid vært fornøyd.

Takk, casamira207
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei, Takk for hyggelige ord. God jul og velkommen tilbake

Anmeldt 7. november 2018

Hyggelig betjening, alltid god mat. Har vært her mange ganger og har aldri blitt skuffet.

Denne restauranten er verdt et besøk.

Takk, Getaway18141892828
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei,
Takk for rosende ord. Det inspirerer de ansatte. Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet er verdt et besøk. Anbefaler lutefisken de har på menyen, den er perfekt. Hyggelig betjening og topp servise.

Takk, annegunnp2016
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Anne Gunn

Takk for det. Vi er stolte av lutefisken vår, og våre gjester ser ut til å sette pris på den. Håper vi ser deg igjen snart.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Har smakt både bondepanne og lutefisk og dette har vært veldig bra. Kan absolutt anbefales. Et av de beste spisestedene vi har vært på

Takk, hanspetter01
DixRaymondT, General Manager på Pinocchio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Hans Petter
Takk for fin review, det "varmer" alltid. Velkommen tilbake.

Reisende som så på Pinocchio, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Pinocchio? Del dine erfaringer!