“Deilig og god dagens”

Boston Tavern
Vurdert som nr. 66 av 689 Restauranter i Torrevieja
Kjøkken: Britisk
Anmeldt 23. desember 2018

Stakk innom etter handletur for en lunsj og fikk servert deilig laks og lam. Nydelig anrettet begge to og var av topp kvalitet. Prisen var veldig hyggelig. Kan anbefales!

Takk, arnenk

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

En vennegjeng på 14 personer besøkte resturanten sist fredag. God service, mat og levende musikk. Stedet anbefales,men husk å reservere bord i god tid.

Takk, williamhH3746XP
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Her er det show hver onsdag kl 20.00. Det lønner seg å bestille bord, det blir fort fullt. Grei mat, litt lite å velge i.

Takk, annegunnp2016
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Deilig engelsk frokost ute under solbeskyttelse. Koselig atmosfære med kunder fra hele Europa. Intet å si hverken på pris eller kvalitet

Dato for besøk: august 2018
Takk, Rolf-Ivar F
Anmeldt 15. juli 2018

Vi hadde dagens meny og var svært fornøyd. .Oppmerksom betjening og maten var bedre enn forventet. Vi kan anbefale denne tavernaen likeved et bra handlesenter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Halvor704

Reisende som så på Boston Tavern, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Boston Tavern? Del dine erfaringer!