“God mat til fornuftige priser”
Anmeldelse av Pizzeria Piccolino

Pizzeria Piccolino
Vurdert som nr. 43 av 763 Restauranter i Torrevieja
Prisklasse: kr 107 - kr 273
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juni 2023

Her er det alltid god mat og hyggelig service. Veldig hyggelig daglig leder.
Uansett når på året vi er det. Har besøkt stedet mange ganger.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Erik E

Anmeldt 19. mai 2022 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å spise på Piccolino etter anbefaling fra familie. Restauranten var ganske full, men kelnerne var løsningsorientert og fant et fint bord til oss ute på terrassen.

Vi bestilte hver sin pizza (pepperoni og Hawaii) og begge smakte bra. Til drikke valgte vi øl og rødvin, og ikke noe å utsette på de heller.
Dessert valgte sjokolade fondant og Oreo is. Fondanten var mer som en muffins og isen smakte kunstig. Begge dessertene var tydelig frysevarer og gav ikke noe godt inntrykk.

Alt i alt en god restaurant med fornuftige priser.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, 78daniellat
Anmeldt 15. april 2022 via mobile enheter

God pizza og gode blåskjell. Grillspyd med svin var nesten uspiselige med mindre du har gebiss av stål. De smakte heller ikke godt. Servicen er hyggelig men treg. Litt leit for her er der mye potensiale.

Dato for besøk: april 2022
Takk, MsTupsi
Anmeldt 3. oktober 2019 via mobile enheter

God service, og me var svært bra + nøgde med maten. Pizzaen var svært god, det var også Occo Busso eller noget i den duren. Meget møtt og godt lammekjøt.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Hola1944
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Familie på 4. Kjøpte pizza alle sammen. Veldig god og perfekt størrelse. 27 euro for 4 brus og 3 pizzaer så ingen ting å si på prisen. Kommer gjerne igjen her. Hyggelig personal

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kristoffer Andr... K

Reisende som så på Pizzeria Piccolino, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Pizzeria Piccolino? Del dine erfaringer!