“Utmerket”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

God mat med mye smak. Rimelige porsjoner. Spør gjerne etter dagens meny :-) Margerita'n kan anvefales

Takk, Terje R

Anmeldt 12. november 2018

Nydelig mat, normale priser, hyggelig atmosfære, god servise, spennende interiør, gjør at vi kommer snart igjen.

Takk, annegunnp2016
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Stedet utgjør seg for å være mexicansk.
Maten er mitt på træ å er ikke autentisk, men mer som europeere liker den. Personale er upåklanderlig og stiller fort med hatter ved fotografering.
Det som gjør stedet mexicansk er tilbudet av "ekte" tequila, de kan stille med en god del av Mexicos beste sorter ved forespørsel.
Dette bør absolutt prøves for de som er skeptiske innfor ordet tequila, og trur at det er lik med "salt sitron å rop på elgen"
Et tips er å innta drykken sammen med appelsin og kanel.

Takk, 455micaels
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Super mat og god service. Anbefales for store og små. Hyggelig atmosfære. Vi må hit en eller flere turer hver ferie.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Christine_Jessheim
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Meksikansk mat i Torrevieja. Ikke helt topp, da mange av smakene ikke var helt autentiske, men det smakte OK+
Meget bra kelner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, IverOlavErstad

Reisende som så på El Charro Negro, så også på

Har du vært i El Charro Negro? Del dine erfaringer!