“En av våre favoritter.”

Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019

Vi har vært mer eller mindre stamgjester siden 2001 da vi flyttet til Spania. Restauranten har en egen atmosfære, og føler oss alltid velkomne selv når det er hektisk. Maten er enkel og alltid smakfull, servert med en delikat inntrykk, Toast Skagen smaker alltid, og deres biffretter har alltid vært kjent. Stedet anbefales av oss.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Connector416016

Anmeldt 2. oktober 2018

Vi besøker ofte denne restauranten hvor det serveres god mat for en rimelig penge. Lørdagens "Menu del dia" med plankestek er vår favoritt. Da restauranten har mange besøkende er det lurt å bestille bord, helst dagen i forveien.

Takk, Olav S
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi ankom svensken Pa hornet og hadde gåt langt for å komme til dette spisestedet. Jeg hadde med barn og barnevogn og fikk straks beskjed at her var det ikke plass. Å vi kunne ikke forvente oss plankestek (uten å ha sakt hva vi skulle bestille) Vi skulle til å dra da hun sa det var plass inne. Da vi kom inn var hun veldig nedlatende å sa hun måtte rydde sammen noen bord ( som om det var veldig ork) å da hun tilslutt sa at hun ikke kom seg forbi vogna vår opptil flere ganger orket vi ikke mer å bestemte oss for å dra der fra. Veldig dårlig kunde service!

1  Takk, 802hegeh
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Enkel 3 retters middagsmeny til EUR 13,50 var helt ok. Toast Skagen smakte fortreffelig, grillbrickan var helt grei og eplekake med is likeså. Medspiserskens camembert fikk tommel opp, kyllingen med tzadsiki ble godkjent og brownie med is var en grei avslutning.
Ikke noen gourmetopplevelse, men ærlig og greit.

Takk, Roy50srg
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Dårlig mat og ikke hyggelig betjening. De må skjerpe seg betraktelig. De spiller på at de er en skandinavisk restaurant, men det er bare en illusjon. Hold avstand!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jarl H G

Reisende som så på Svensken Pa Hornet Restaurang & bar, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Svensken Pa Hornet Restaurang & bar? Del dine erfaringer!