“God service og nydelig mat”

Restaurante Vela Beach La Mata
Vurdert som nr. 15 av 739 Restauranter i Torrevieja
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Startet med en nydelig sangria. Vi var 3 stk. 2 spiste biff filet og en spiste dagens fisk, en fritert sak uten at jeg husker navnet, muligens en type uerfisk.. I allefall: maten var nydelig og servicen var ypperlig. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2021
Takk, Mona D

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Besøkte stedet i går den 5. August 2021 og 28. Juli. Vi var 5 personer. Jeg har besøkt stedet jevnlig siden 2014 og har stort sett vært fornøyd. Men ikke nå. Feil i drikke bestilling, ikke forespurt om vann til vin, ikke spurt om mer å drikke, glemte bestillinger når de først kom. Biffen skulle være medium men var rå og det virket som om personalet var utrent. Maten var dog god og prisene var greie. Håper på bedring.

Takk, rogerp699
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Besøkte dere fredag til en lunsj. Flott beliggenhet, god service og deilig mat. Vi hadde 3 forskjellige fiskeretter. Kanskje litt i dyreste laget, men kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, marits684
grupovelabeachv, Marketing på Restaurante Vela Beach La Mata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Tusen takk for kommentaren Marit, vi håper du kommer tilbake for å besøke oss snart.

Anmeldt 14. januar 2020

Her hadde de virkelig lagt seg i selen for å skape en førsteklasses nyttårsaften for gjestene. 6 - 7 nydelige retter av forskjellig sort, god drikke og det hele ble avsluttet med sprudlevann og et flott fyrverkeri. Betjeningen var oppmerksom og hyggelig, alt var bare helt topp. Jeg kan trygt anbefale en nyttårsfeiring her til alle og en hver.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, JonMortenJ
Grupo Vela Beac... V, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Vela Beach La Mata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2020

Tusen takk for kommentaren din JonMortenJ. Vi vil gjerne se deg igjen neste år for denne spesielle datoen. Vi håper du kommer på besøk før.

Anmeldt 9. oktober 2019

En fin og hyggelig lunch i fantastisk vær, hyggelig betjening som kunne vært litt mer oppmerksomme etter at maten var servert. Og spesielt når vi var ferdige og ville ha regningen. Men totalt sett, veldig bra!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, arnenk
Grupo Vela Beac... V, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Vela Beach La Mata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2019

Takk for kommentaren arnenk, vi vil vurdere servitørenes holdning slik at den ikke skjer igjen. Vi håper å se deg snart igjen.

Reisende som så på Restaurante Vela Beach La Mata, så også på

Har du vært i Restaurante Vela Beach La Mata? Del dine erfaringer!