“Anbefales”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Maten var nydelig , betjening var hyggelig og prisene står til maten. Kommer mer enn gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Terje R
mundosolveig, Leder  på Mundo Pequeno, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Tusen takk ❤️

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Tradisjonen tro var vi innom Mundo på ferien vår, og det var like nydelig som alltid! Maten var perfekt tilbredt og raskt servert!
Servicen er utmerket og de ansatte er hyggelige og observante:)
Anbefaler dette stedet til både gamle og unge, til middag og til lunsj. :)

Takk, camilla0504
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Rask servering, nyyyyydelig mat! Blid og tålmodig servitør Har vært her to ganger og kommer gjerne tilbake!

Takk, meretheschumannt
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Litt bortgjemt i en urbanisasjon i Torrevieja finner man denne trivelige restauranten. Hyggelig betjening og koselig innredet- og de serverer god mat. Også med alternativer for dem som ikke er kjøttetende.
Rause porsjoner og smakfullt også denne gangen.

Takk, Roy50srg
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Som alltid må vi innom Mundo . Like hyggelig hver gang. Betjeningen er topp ,maten er topp,- hver gang. Er du i Torrevieja må du ta turen innom

Takk, aamund56

Reisende som så på Mundo Pequeno, så også på

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Mundo Pequeno? Del dine erfaringer!