“Greit”

Vurdert som nr. 515 av 747 Restauranter i Torrevieja
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 8. januar 2019

Etter en lengre tur fant vi ut at vi ville prøve dette stedet. De hadde tre retters dagens til € 7,90 som virket interessant å prøve. Vi begge valgte kyllingsuppe til forrett. Min bedre halvdel valgte HAKE (fisk) og jeg valgte spareribs , til hovedrett. HAKEN var i minste laget og spareribsen var altfor mye ben i forhold til kjøtt, men begge rettene var delikate. € 2,50 for billig hvitvin var i ovekant dyrt i forhold til resten.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, arnenk

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Sist vi var her stoppa vi innom og det ga mersmak. Dro hit igjen og angrer ikke. Veldig god pizza og hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, JayJayO_11
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Ligger sentralt til ved fontenen - en av dagens luncmenyer besto av asparges med skinke og majones. Det var kokt skinke fra påleggapakken med hvit asparges rett fra sylteglasset, dekket av en sprut olivenolje med en klatt majones på siden. Fælt! Rett nr to var lasagne - det var lasagneplater flytende i tomatsaus og ost - kjøttbitene var fraværende. Dette var mere suppe enn lasagne og den ble sendt ut etter noen smaker. Betjeningen var hyggelig nok men maten ikke bra. Hit går vi ikke mere.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, kjellt2015
Anmeldt 1. juli 2017

Helt greit. Hverken superb eller dårlig. Grei service. Mye rot desverre i serveringen. Pizza smakte ok.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, TommyBoerli
Anmeldt 12. januar 2017 via mobile enheter

Hadde tilbud på eisbein, noe jeg har forsøkt noen ganger i Tyskland. Desverre var det ikke som forventet. Direkte dårlig smak og surkålen var rett og slett skikkelig sur. Kjøttet var greit nok og potetmosen bra.Anbefales ikke!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 52Herman52

Reisende som så på Pizzeria Centro Torrevieja, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Pizzeria Centro Torrevieja? Del dine erfaringer!