“Diskriminering”
Anmeldelse av Bar La Rosaleda

Bar La Rosaleda
Vurdert som nr. 225 av 747 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Møkka sted! Vi ankom bakgården for å ta lunsj ute i sola.. bakgården er ute.. må ikke gå inn en gang for å være der ute! Kokken kommer rett bort til oss å sier vi ikke kan ha med hunden.. vi skulle bare være ute. Hunden er en liten chihuahua.. flere gjester reagerte også på at ikke hunden fikk være med å kunne sitte under bordet! De kjeftet også på kokken.. liker dere hyggelige mennesker som serverer.. ikke dra hitt!
Maten? Vet ikke.. så langt kom vi aldri..
Never again

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, larsab2017

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Her er det mye nordmenn. Stedet ligger i rolige omgivelser. Etter en lang kveldstur stakk vi innom la rosaleda . Det luktet så godt når vi kom inn . Bestemte oss for middag. Fruen spiste club sandwich og jeg valgte en løvbiff. Det smaket bra for oss begge. Vi har vært her mange ganger før og har aldri blitt skuffet. Kan absolutt anbefales

1  Takk, aamund56
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten men sitter igjen med dårlig mat opplevelse, utrivelig og tildels arrogant betjening. Restaurang mangler lys kunne gjerne pyntet bord med stearinlys ect. Anbefales ikke styr unna dette stedet.

2  Takk, JuhaM168
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Var her på drop inn bursdag middag og vi fikk bord, 8stk, uten å ha reservert.
Er god mat og svære porsjoner til en grei pris.
Servicen kan jobbes med, da vi prøvde lenge å få regningen, måtte tilslutt over bassenget for å få tak i den. og bordet bak oss hadde såvidt fått maten på bordet etter lang tid, selv om de kom før oss.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Tor1978
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og ok mat. Noe uheldig var vi da kelneren veltet et glass med vin og to cola over min kone og maten til henne og min datter. Regningen med kom med flere retter enn vi hadde bestilt. Har man vært uheldig så burde man gi en påskjønnelse til gjesten eller et tilbud om ny mat. Ikke fornøyd denne gangen.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, casapedersen

Reisende som så på Bar La Rosaleda, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Bar La Rosaleda? Del dine erfaringer!