“Et fint sted ”

Vurdert som nr. 51 av 686 Restauranter i Torrevieja
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som spiste der. Vi ble møtt av hyggelig personalet. Fin presentasjon av maten. Jeg kan på det varmeste anbefale dette stedet.

Takk, 333jensr

Anmeldt 11. oktober 2018

Restauranten ligger på en liten odde med havutsikt, på varme dager er det et nydelig sted å innta en god lunsj eller middag. Smakfull og god mat og mange gode viner.

Dato for besøk: august 2018
Takk, KariJ261
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Servicen ble opplevd som god. Kelnerne fulgte opp og sørget for at vi fikk en god opplevelse. Maten var også god, men på det nivået restauranten forsøker å ligge på så holder det ikke. Prisnivå står ikke i stil med leveransen. 70 meter unna ligger Sunset som tilbyr alt det Las Columnas prøver å få til til samme prisnivå. Derfor gir vi denne restauranten gjennomsnitts score.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 387espenl
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Gode råvarer, store porsjoner og nydelig mat! Følget bestilte alt fra biff, kan, fisk og tre ulike pastaretter. Positive tilbakemeldinger fra alle, bl.a at det var en av de beste pasta bolognese'ne noensinne. Ble anbefalt en fantastisk god vin. God service; oppmerksomme, men ikke påtrengende. Jeg fikk bl.a varmt glutenfritt brød før middag fordi jeg sa jeg måtte ha glutenfri mat.
Rene lokaler og flott beliggenhet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ailiskh
Anmeldt 4. mars 2018

Ypperlig sted å spise om du skal ha kvalitet til grei pris. Maten er utsøkt, jeg hadde biff, helt perfekt, smeltet i kunnen Hyggelig betjening, og fine omgivelser.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, haraldagnarh

Reisende som så på Las Columnas de Davinia Martínez, så også på

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Las Columnas de Davinia Martínez? Del dine erfaringer!