“Middag for to”

Fa li du
Vurdert som nr. 154 av 747 Restauranter i Torrevieja
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 6. november 2018

Litt ukoselig lokale, en noe masende servitør, maten ganske middels, pris OK. Fristet egentlig ikke til gjentakelse.

Takk, 679janp

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Maten er middels og veldig varierende fra ganske bra til veldig tamt og smakløst. Hyggelig og fine lokaler. Slitsomt med servitør som skal være kunstig hyggelig og gjort det til en image å takke for alt annet hvert minutt. Men noen liker jo sikkert dette.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Porthos68
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig service av den kvinnelige servitøren som ustanselig kalte oss honey, baby, Dear, love og mama.

Mat medium og varierte veldig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 369edelf
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Etter 5 ganger der er vi like fornøyde. Knall mat og sååå hyggelig. Anbefales sterkt! Feirer 50 års dag med 14 stykker og alle var veldig fornøyde

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Robin P
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Meget god mat, artig service og ypperlig stemning!
Et meget godt valg i Los Dolses! Her er mat for enhver smak (asiatisk). Servicen gir en hyggelig personlig stemning. Her kommer vi igjen ofte!

Dato for besøk: november 2017
Takk, 335gunnark

Reisende som så på Fa li du, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Torrevieja, Costa Blanca
Los Dolses, Alicante (provins)

Har du vært i Fa li du? Del dine erfaringer!