“Bra restaurant i nabolaget”
Anmeldelse av Da GiGi - Pizzeria

Da GiGi - Pizzeria
Vurdert som nr. 199 av 747 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

God mat,raske service. Jeg og min kone var her en søndags kveld. Overraskende fult i restauranten. Begge siste spagetti hun med pepper og jeg med skalldyr. Bra mat men ikke helt av det beste.

Takk, staale_austrheim

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Spiste pizza spesial. Veldig god pizza som kan anbefales. Hyggelig betjening var det også. Absolutt et sted vi vil dra tilbake til.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 812geirh
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Her kan du få utallige toppingen å velge på. Sprø bunn og nydelig hjemmelaget topping. Servisen og prisene er bra.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Var innom for å delen pizza og ha et glass vin og en øl. Hyggelig betjening,veldig god mat. Føler vi er alltid velkommen

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 644dagnyc
Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Et hyggelig sted, med god servise og god mat. Det var mye å velge i og prisene var absolutt akseptable.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, annegunnp2016

Reisende som så på Da GiGi - Pizzeria, så også på

Har du vært i Da GiGi - Pizzeria? Del dine erfaringer!