“Elendig service.”

La Piazza
Vurdert som nr. 324 av 748 Restauranter i Torrevieja
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Gjestenes ønsker og trivsel blir ikke tatt hensyn til. Viktigere med restaurantens politikk i henhold til hvor du ønsker å sitte bl.annet. Ingen positiv opplevelse.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tosobo

Anmeldt 2. desember 2017

Populært sted hvor vi har vært flere ganger. Standard meny og relativt store porsjoner. Mulig og sitte både ute og inne. Servicen er varierende.

Takk, kremly
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger før og vært veldig fornøyde. Ikke denne gangen. Vi hadde reservert bord på forhånd. Men det tok tid før vi fikk bestillt litt cava mens vi leste menyen. Cavaen var lunken. Etter å ha studert menyen valgte vi rekecocktail begge to. Fruen valgte en kyllingrett og jeg en wienersnitzel. Rekecocktailen kom raskt, men vi ble ikke spurt om hva vi ville drikke til den, så det ble å drøye cavaen. Rekecocktailen var god. Men så måtte jeg mase på å få se vinkartet og å få litt vann å drikke. Vi valgte en Valpolocella. Den var god, men kom først etter at hovedretten var servert. Og hovedretten var en nedtur for oss begge. Begge rettene var tørre og ikke særlig smakfulle. Veldig mye mat (kvantitet) kompenserer ikke for mangelfull kvalitet. Vi valgte iskrem og kaffe til dessert, begge var ferdigprodukter og derfor helt ok. Da vi ba om regningen, kom den raskt. Men da vi ba om å få betale med kort, varte det og rakk. Vi betalte derfor kontant og ga 10 cent i driks. Det er nok lenge til vi besøker La Piazza igjen.

Takk, janpetters
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og vært fornøyd. Ikke i kveld. Eneste plusset var rekecoctailen til forrett. Resten var bare trist. 1 poeng for hyggelig lokale og miljø og god vin. Det andre for forretten. Skuffet!

Takk, Tine S
Anmeldt 15. juli 2015 via mobile enheter

Opplevelsen at dette stedet falt ikke helt i smak hos oss. Vi fikk besøk av 6 forskjellige servitører i løpet av besøket og vi følte vi ofte ble glemt, ennå restauranten var egentlig relativt tom. Maten var helt grei, men ikke et sted vi ville spist igjen. Eneste positive var prisen.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 497jeanettew

Reisende som så på La Piazza, så også på

Punta Prima, Alicante (provins)

Har du vært i La Piazza? Del dine erfaringer!