“Flotte lokaler og smaksfull mat! ”
Anmeldelse av Senap & Ketchup

Senap & Ketchup
Vurdert som nr. 23 av 747 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Om du finner veien til Torremarina Centro Commercial, bør du også lete etter denne restauranten. Etter oppussingen og nytt kjøkken kommer det lekre og gode matretter på bordet. Servitørene er observante og deler raskt ut menyen, og tar bestilling. Vi tok dagens lunsj som var salat og grillet fisk, lekkert servert på fat. Med hvitvin for en og vann betalte vi 21.5 euro. Vi strålte etter besøket. Anbefales!

1  Takk, sveinatlea

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Fine lokaler etter oppussing. Enkle retter, midt på pris, greit sted å spise lunsj. Uteplasser på begge sider, man kan velge skygge eller sol.

Takk, annegunnp2016
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne resturanten flere ganger på dagtid, som regel spist lunsj. Etter en omfattende oppgradering har resturanten fått en ny eksklusiv stil. For kort tid siden var vi fire venner som spiste middag, valget falt på forskjellige retter. Prisnivået ligger kanskje litt høyere enn andre resturanter i nær området, men kvaliteten var meget bra, vi kommer gjerne tilbake. Et lite minus, støynivået var litt høyt.

1  Takk, williamhH3746XP
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Utrolig god service. Og helt fantastisk god mat. Her har vi spist både lunch og middag. Ser delikat ut og smaker kjempe godt. Hadde med barn og det var barnevennlige menyer. Her kan jeg absolutt anbefale å sette seg ned å spise.

1  Takk, 802hegeh
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Enkelt sted, men fine nyoppussede lokaler. Maten er enkel og bra. Greie priser, helsvensk, kunne like godt vært i Gøteborg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, annegunnp2016

Reisende som så på Senap & Ketchup, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Torrevieja, Costa Blanca
La Mata, Alicante (provins)

Har du vært i Senap & Ketchup? Del dine erfaringer!