“Bortgjemt perle”

Belchica
Vurdert som nr. 4 av 747 Restauranter i Torrevieja
Kjøkken: Belgisk
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Jeg besøkte den lille og litt bortgjemte perlen som ligger i smågatene , men likevel nær strandpromenaden.
De har en begrenset men likevel rikholdig meny. De har forlag på månedsmeny eller kombinasonsmenyer inkl flotte viner til hyggelige priser.
Vi startet med brød og en velsmakende røre med sjømat og hjemmelaget brød. Forrett valgte vi littforskjellig men det var en plett med velsmakende tapas og jeg valgte kamskjell og de var stekt og krydret til perfeksjon. Til hovedrett valgte vi argentinsk biff med nydelig tilbehør og det kan vanskelig gjøres bedre. Ikke noe behov for krydder av noe slag. Dessert var en vakker presentasjon av gode smaker og alt servert med nydelig viner av en hyggelig servitør . All honnør til kokk og vertinne og en av mine nye favoritter i saltbyen. NB kun forhåndsreservasjoner og kontanter

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Arildpolka

Anmeldt 17. september 2018

Vårt første besøk, vårt beste besøk i Spania EVER!
Belgiske drivere som virkelig har fått det til, og som har skjønt det med god, og delikat mat. Servicen var overstrømmende, men naturlig, og god.
Bestilte bord mens vi var der til ny fantastisk opplevelse uken etter.
Vår favoritt!!

1  Takk, 678stenes
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

spiste med et vennepar,forretten lettstekte kamskjell med tilbehør hummersuppen og biffen(chefs choice) helt vidunderlig, desserten gin&tonic sorbet en solid innertier. Vil definitivt spise her igjen. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, PaulT3553
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Spiste her i går kveld med min kjære. Beste mat og service på lang tid, kokken alene i det åpne kjøkkenet, og servitørdama alene i restauranten. Men ikke et øyeblikk glemte de noen av oss i restauranten, og vi glemmer ikke denne kvelden på en stund. Til de som ikke har smakt froskelår, så er dette noe av det beste vi har smakt. Og vinen var fantastisk, både cava, hvit og rød vin med i samme meny. Løp til Belchica, en gastronomisk perle i Torrevieja. Og antakelig med byens beste stoler i restauranten. Takk for en uforglemmelig totalopplevelse!!

3  Takk, 71majb
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og drikke, hyggelige Belgiske eiere. Familie restaurant som bør oppleves. Ikkje så veldig stor så man bør bestille bord på forhånd.

1  Takk, 74-tattoo

Reisende som så på Belchica, så også på

Har du vært i Belchica? Del dine erfaringer!