“Verdt et nytt besøk”

Belchica
Vurdert som nr. 4 av 734 Restauranter i Torrevieja
Kjøkken: Belgisk
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En bitteliten og sjarmende restaurant som virkelig leverte en flott opplevelse. Smakfull og delikat anrettet mat. Litt smårusk med den grillede hummeren, men dette er å anse som en bagatell i det store bildet. Atmosfære terningkast 6, maten får 5. Prisene er anstendige.

Takk, Passport52800684990

Anmeldt 20. januar 2020

Topp mottagelse og service fra vi kom til vi gikk.
Maten er i en særklasse, passende drikkevarer serveres dertil.
God og lun atmosfære, veldig behagelige stoler å sitte i over en lengre tid.
Vi var 8 personer og kom til samme konklusjon, Topp i Torrevieja.
Vi kommer tlbake ved første anledning.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, sigbertm2020
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Vi feiret 30 års bryllupsdag her og angrer ikke. Ble tatt i mot med ballong med lykkeønskninger. Vertinnen var veldig hyggelig og hun snakket med alle gjestene. Det er bare plass til 25 gjester, så bestill bord. Maten vsr fantastisk.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Ekirsti
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Tusen takk for en minnerik kveld med nydelig mat og fantastisk service. Vi kommer garantert tilbake! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Renathe K
Anmeldt 28. september 2019

Veldig koselig, herlig service, nydelig og god mat, mye mat og drikke for pengene! Må oppleves! Bord bør bestilles. sett av god tid!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Line M

Reisende som så på Belchica, så også på

Har du vært i Belchica? Del dine erfaringer!