“Beste gourmet i herlige omgivelser”
Anmeldelse av Henrik Ibsen

Henrik Ibsen
Vurdert som nr. 53 av 748 Restauranter i Torrevieja
Kjøkken: Norsk
God for: Store grupper, Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019

Alt var på stell. Topp kvalitet med hjemmelaget mat og tilbehør. Har både spist fisk og kjøtt her og alt er fortreffelig. Skulle jeg få levere ut stjerner ville jeg gitt en her. Lokalene er intime og atmosfæren god.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, WencheBeritBorgen

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Høsten er på gang og hva er da mer naturlig enn fårikål! En hyggelig aften med Henriks fårikål på menyen er en god inngang på høsten, på det som faktisk var den første høstdagen her i Torrevieja.
Forretten ble røkt laks med lun eggerøre og melba toast - en verdig innledning til en herlig fårikålmiddag.
Vi koste oss og kommer snart tilbake.

1  Takk, Roy50srg
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Tore Jonny leverer igjen og igjen. To besøk i påskeferien i år og man er bare så fantastisk fornøyd.

Hyggelige lokaler - super betjening og fantastisk mat. Vegetarrett, hjortegryte, karbonader og Henrik Ibsens pepperbiff - alt tilberedt og servert på en ypperlig måte. Flott å se til, meget velsmakende og passende porsjoner. Må også nevne laksen med eggerøre - en forrett av dimensjoner - passe alt og bare så uendelig velsmakende.
Gleder oss allerede til september - da er vi tilbake, forhåpentligvis flere turer.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Roy50srg
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

En god juletallerken, bra med mat. Dessert med tilbehør var en fin sak. Et besøk som frister til gjentagelse.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Jon H
Anmeldt 24. desember 2017

Forhåndsbestilte julemat til familien etter å ha sett på hjemmesiden til restauranten. Maten vi fikk på julekvelden var saltet slik at den var uspiselig, og følelsen i lepper og munn ble borte.Potetene var vasne og ihjelkokte og lå i en suppe av kokevann.Vinen smakte surt, og betjeningen var altfor få til den overfylte restauranten. Vi valgte derfor å forlate stedet før desserten skulle serveres, og da kom det største sjokket: 60 EURO pr person for en av de verste middagene i manns minne. Denne prisen stod ikke på hjemmesiden og de opplyste heller ikke om at prisen var slik da vi bestilte. FY!!!

Dato for besøk: desember 2017
5  Takk, ElisabethR1535

Reisende som så på Henrik Ibsen, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Henrik Ibsen? Del dine erfaringer!